vrijdag 29 april 2016

Twee onesies in 1 steek

Omdat ze zo lekker in mijn hand zaten dacht ik er nog een paar te maken... Er volgden dus nog twee onesies uit de Ottobre winter. Het flamingo stofje kreeg ik van een vriendin die samen met mij op de stoffenbeurs brugge het laatste restje kocht en teveel over had ;-) Ook daar kocht ik het zwart-witte wolkenstofje. Het werd op een regenachtige dag gemaakt en vond het wel passend ;-) Jade was dan ook in de wolken met haar nieuwe onesies.















3 opmerkingen:

  1. als mijn dochter deze zou zien zou ze zeker onmiddellijk vragen om ook zo'n versie te maken... heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De stofjes voor drie andere liggen hier al klaar 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De stofjes voor drie andere liggen hier al klaar 😉

    BeantwoordenVerwijderen